A www.alanature.hu webáruházának felületén süti (cookie) fájlokat használ. Ezeket a fájlokat a gépeden tárolja a rendszer.
A cookie-k személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek.
Az oldal használatával beleegyezel a cookie-k használatába. További információért kérjük, olvasd el
adatvédelmi elveinket !
Elfogadom
Termékek Menü
0

Rendelés, fizetés, szállítás menete

I. Rendelés

Kedves Vásárló!

A webáruházat böngészve lehetőséged van a termékek közül választani, majd igény esetén megrendelni az(oka)t. A termék fotójára vagy a "Részletek" gombra kattintva megismerheted a termékek részletes leírását. Minden termékről igyekszünk részletes leírást adni, saját tapasztalatainkkal bővítve, hogy ezzel megkönnyítsük a döntésedet. Amennyiben kérdésed van bármelyik termékkel kapcsolatban, készséggel állunk rendelkezésedre! 

Vásárlási szándék esetén a megvásárolni kívánt terméket a "Kosár" gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezheted. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Ezután megjelenik előtted a kosaradban található termékek listája, ahol igény szerint törölheted (törlés ikonra kattintva) a kosár tartalmát, illetve módosíthatsz a vásárolni kívánt termék(ek) színén, mennyiségen. A mennyiséget kétféleképp módosíthatod: a termék melletti beviteli mezőbe begépelheteded vagy a nyilak segíségével is beállíthatod a megfelelő darabszámot. A darabszám mellett levő, körbe futó kis zöld nyilakkal frissítheted a kívánt mennyiséget. Ezután az általad megjelölt darabszám fog megjelenni. A kuponok érvényesítésére többek között itt is van lehetőséged, de a későbbiekben a vásárlási és fizetési folyamat során is megtehetd. Eldöntheted, hogy a Kosár tartalmának megtekintése után folytatod a vásárlást és további terméke(ke)t helyezel a kosaradba, vagy a már kiválasztott terméke(ke)t megrendeled és továbblépsz a fizetéshez. 

Az oldal tetején található 'Kosár tartalma' felirat mellett folyamatosan láthatos, hány terméket helyeztél eddig a kosaradba, a feliratra kattintva pedig ugyancsak ellenőrizheted, mely termékek azok. A 'Pénztár' feliratra kattintva pedig azonnal megkezdheted a fizetési folyamatot. 

Ha végeztél a termékek kiválasztásával, megfelelőnek tartod a kosaradban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizted a végösszeget és úgy döntöttél, hogy meg szeretnéd vásárolni őket, megkezdheted a fizetési folyamatot úgy is, hogy a kosaradban található termékek listájánál a 'Tovább a pénztárhoz' gombra kattintasz. Ha eddig a pontig nem jelentkeztél be, vagy nem regisztráltál, itt megteheted, a szükséges adatok megadásával. A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Fontos, hogy ügyelj az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázára, illetve szállításra a termék! Az adatbeviteli hibák javítására a 'Megrendelés' gomb megnyomása előtt van lehetőséged. A regisztrációt egyszer kell végrehajtanod, későbbi vásárlások alkalmával ezt a lépést már nem kell elvégezned. Ha korábban már vásároltál áruházunkban, úgy add meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címedet és jelszavadat! Ha új vásárlóként szeretnél regisztrálni, akkor add meg a vásárláshoz szükséges adatokat, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkezned. A következő lépésben válaszd ki a számodra megfelelő szállítási, valamint fizetési módot! Ezt követően olvasd el, majd, amennyiben egyetértesz a tartalmával, fogadd el az Általános Szerződési Feltételeket és hagyd jóvá rendelésedet!  Ha egyetértesz a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhet kattints a 'Megrendelés' gombra!  A megrendelés leadására bármikor lehetőséged van. A rendelés feladását követően először egy automatikus e-mailt kapsz a rendelés beérkezéséről. Ennek az e-mailnek 48 órán belül meg kell érkeznie.   Amennyiben ez nem történik meg valamilyen rendszerhiba következtében, kérlek, jelezd felénk! A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik. Ezt követően küldünk egy e-mailt a csomag feladásáról és annak várható érkezéséről. 

Igyekszünk a csomagot a lehető legrövidebb időn belül eljuttatni hozzád.     

II. Fizetés

A kiválasztott termékek ellenértékét lehetőséged van a csomag átvételekor, utánvéttel, vagy banki előreutalással* kifizetni. Bizonyos szállítási módok (MPL Csomagautomata, MPL Postán maradó, MPL PostaPont, postán maradó ajánlott levél) esetén csak banki előre utalással fizethetsz. Utánvét esetén a teljes vételárat, a szállítási költséggel együtt, a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben, a küldemény kézbesítőjének. Utalvánnyal történő fizetésre nincs lehetőség. Személyes átvétel esetén választhatsz, hogy az összeget előre átutalod a megadott számlaszámra, vagy az átvételkor, készpénzben egyenlíted ki. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. Kérjük, a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő személy előtt szíveskedj megvizsgálni, és a termékeken észlelt sérülés esetén kérd jegyzőkönyv felvételét és ne vedd át a csomagot! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni! A leadott rendelés értékének előre történő kiegyenlítésére is adott a lehetőség, ebben az esetben a házhoz szállítás díja kedvezőbb. 

*Banki utaláshoz szükséges adatok: 

  • Kedvezményezett neve: Pesty Party Produkció Kft.
  • Bank: K&H 
  • Bankszámlaszám:   10402915-50526681-50831006
  • Közlemény: a neved és a rendelésszám

 

III. Szállítás

Online vásárlás esetén lehetőséged van a csomag kiszállítását lakó- vagy munkahelyedre kérni. Kizárólag banki előre utalás esetén kérheted a csomagot egy hozzád közel eső postára, közvetlenül PostaPontra (meghatározott MOL töltőállomásokra és COOP üzletekbe), Csomagautomatába vagy potán maradó ajánlott levélként is. Dönthetsz a személyes átvétel mellett is. Webáruházunk megrendeléseit a Magyar Posta Zrt. (  A Magyar Posta Zrt. csomag szolgáltatásait MPL brand név alatt nyújtja, tehát az MPL megnevezés alatt a Magyar Postra Zrt. értendő.  ) teljesíti.

  • Házhoz kézbesítés   : Az MPL a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, az MPL a küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra. Ha a címzett telefonszáma feltüntetésre került a címiraton, az MPL egyeztet a második kézbesítési kísrélet helyéről és idejéről a címzettel. Sikertelen egyeztetés esetén az MPL a következő munkanapon ismét megkísérli a küldemény kézbesítését. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén az MPL a címhelyen ismételten értesítőt hagy, melyen felünteti azt a postahelyet, illetve őrzési időt, ahol és ameddig a jogosult átveheti a küldeményt. 

  • Kézbesítés Postán maradóként: Az így címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 10 munkanap.    PostaPontok listáját   itt találod  . (N oszlop). A Postán maradóként feladott küldemények átvétele a posták nyitvatartási idejében, akár hétvégén is lehetséges. 

  • Kézbesítés PostaPont átvételi pontokra: MOL és Coop PostaPontra címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára vagy e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely 10 munkanap. A csomag átvétele a MOL helyszínek esetén a hét minden napján, a Coop üzletek esetén pedig hétfőtől szombatig lehetséges. A    MOL PostaPontok listáját   itt találod  . A Coop PostaPontok listáját   itt találod  .

                          

Kézbesítés Csomagautomatára: Automatára címzett küldemény esetén az MPL a címzett mobiltelefonjára és e-mail címére üzenetet küld a csomag hozzáférhetőségéről és az átvételi határidőről, mely az SMS kézbesítését követő 2 munkanap.    A legtöbb automata a hét minden napján, 0-24 órában hozzáférhető.       A csomag az üzenetben kapott azonosító és a telefonszám megadásával, várakozás nélkül kivehető az automatából.    Ha a csomagot a 2 munkanapos határidő alatt nem vették át, a küldeményt beszállítják a postára. Ekkor a címzett SMS-    ben vagy e-mailben újabb tájékoztatást kap arról, hogy csomagja mely postán került elhelyezésre és meddig veheti át (10 munkanap). A Csomagautomaták listáját   itt találod          ​                                                                                                             

 

  • Postán maradó ajánlott levél: A megrendelt termékek közepes méretű, ajánlott, légpárnás, postakész borítékban érkeznek a megrendelő által megjelölt postára. Hátránya, hogy a kiszállítási idő több munkanap is lehet, és a posta semmilyen formában nem tájékoztatja a címzettet a levél érkezéséről. 

  • Személyes átvétel:   A megrendelt terméke(ke)t személyesen is átveheted, egy előre egyeztetett időpontban.      Címünk: 2193 Galgahévíz, Ady Endre utca 11. Mivel nincs állandó nyitvatartási rendünk, fontos, hogy ügyfélszolgálati elérhetőségeink valamelyikén előre egyeztessünk egy időpontot, amikor a csomagodért el tudsz jönni. Személyes átvétel esetén a szükséges összeget kifizetheted banki előreutalással, vagy a termék átvételekor készpénzben. Fontos, hogy a helyszínre érkezéskor már a számlánkon szerepeljen az összeg, vagy igazolni tudd azt, hogy elküldésre került, egyéb esetben a csomagot nem áll módunkban átadni. Az e-számlát személyes vásárlás esetén is e-mailben küdjük át.

A csomagok szállításának díjszabása

Házhoz történő szállítás díjai:

Vásárlás összege Utánvéttel Előre utalással
15000 Ft alatt 1390 Ft 1160 Ft
15000 - 20000 Ft között 695 Ft 580 Ft
20000 Ft felett INGYENES INGYENES

Postán maradó, MOL és COOP PostaPontra és Csomagautomatába kért csomag szállítási díjai:     (ezen szállítási módok csak előre utalás esetén vehetők igénybe)

Vásárlás összege Előre utalás esetén
15000 Ft alatt  980 Ft
15000 - 20000 Ft között  490 Ft
20000 Ft felett  INGYENES
 

Postán maradó ajánlott levél szállítási díja: 

Vásárlás összege Előre utalás esetén
15000 Ft alatt 680 Ft
15000 - 20000 Ft között 340 Ft
20000 Ft felett INGYENES

 

A fenti szállítási díjak tartalmazzák a 27% ÁFA-t! A szállítási díjak az A la nature webáruház által megszabott árak, nem tükrözik a Magyar Posta aktuális díjszabásait.

Külfüldre nem szállítunk. 

Kizárólag abban az esetben rendeld meg a kívánt termékeket, amennyiben ki tudod fizetni annak ellenértékét! Előre utalásos átvételi mód választása esetén a csomagot csak abban az esetben postázzuk, ha annak ellenértéke megérkezett számlánkra. 

Top termékek
5.490 Ft (4.323 Ft + ÁFA)
1.650 Ft (1.299 Ft + ÁFA)
2.650 Ft (2.087 Ft + ÁFA)
Telefon

  mail   alanature.shop@gmail.com

   +36 70 318 59 11

Postapont Partner

Ma 2017. november 18., Jenő napja van.

Holnap Erzsébet napja lesz.

Fogyasztó Barát Tájékoztató Az Ön Jogairól